x تبلیغات
مجله زیبایی آس بیوتی

نحوه خرید عطر، به توصیه کارشناسان عطر

این نکات Pro است ، جایی که کارشناسان صنعت رازهای خود را به اشتراک می گذارند. در اینجا ، ما از متخصصان عطر سازی John Milligan و Meganne Natale پرسیدیم که چگونه رایحه مناسب خود را پیدا کنید و چگونه به دیگران عطر هدیه دهید.
 
راهنمای خرید عطر برای بانوان رایحه یک چیز کاملاً شخصی و قدرتمند است. آنچه بینی یک بینی دیگر را دوست دارد ممکن است متنفر باشد. برخی از رایحه ها ، مانند علف های علفی یا وانیل شیرین ، ممکن است برای برخی خاطرات مثبت ، اما برای دیگری خاطرات منفی ایجاد کنند. گرچه ارتباط شخصی قوی ما با رایحه ها جذاب است ، اما همچنین باعث می شود خرید عطرها طاقت فرسا باشد. در دریای گزینه ها ، چگونه انتخاب می کنید؟ و اگر خودتان نمی توانید آن را دریابید ، چگونه قرار است روی زمین عطر دیگری را بخرید؟
 
من عاشق عطرها هستم ، اما اغلب وقتی که می خواهم فقط یک مورد را انتخاب کنم ، دست و پنجه نرم می کنم. من بین چسبیدن به محاکمه های واقعی ام و امتحان چیز کاملا جدیدی متزلزل می شوم. من می توانستم ساعتها با اسپری و بو کشیدن در پیشخوان عطرها فایده ای داشته باشم ، بنابراین به سراغ افرادی رفتم که بهتر از همه می دانند عطر همه چیز را روشن کنند.
 
101
وقتی نوبت به انتخاب رایحه مناسب می رسد ، جان میلیگان ، معاون توسعه محصول در Dollar Shave Club ، پیشنهاد می کند با روده خود بروید. وی می گوید: "اگر بو را دوست ندارید ، مهم نیست كه چقدر سرد و مرسوم باشد ، آن را نخرید." مگان ناتاله ، رئیس توسعه محصول در Olfactory NYC ، می گوید که فقط بوییدن را شروع کنید - الهام بخشیدن به رایحه عالی شما احتمالاً درست در زیر بینی شما است ، با استفاده از جناس بازی. ناتاله پیشنهاد می کند: "انواع رایحه هایی را که به خاطرات مثبت [شما] مرتبط هستند یا دلتنگی را به وجود می آورند به یاد بیاورید." "به محصولاتی که روزانه استفاده می کنید ، حتی به غذاهایی که می خورید نگاه کنید." اگر بوی گل های رز تازه ، شیرینی شیرین شیرینی پای مادرتان و یادداشت های سرو چوبی را دوست دارید که یادآور سفرهای کمپینگ دوران کودکی هستند ، آن ها می توانند به عنوان یک نقطه شروع خوب برای جستجوی شما باشند.
 
مارک جیکوبز دیزی
دیزی میوه ای و گلی توسط مارک جیکوبز عطر و بوی سالهای نوجوانی من بود. سفورا
طیف وسیعی از رایحه ها وجود دارد اما عطرها به طور کلی در خانواده ها طبقه بندی می شوند. ناتاله خاطرنشان می کند: "طبقه بندی عطرها مطمئناً در طول سالها پیشرفت کرده است." "من دوست دارم که به چرخ عطر مایکل ادواردز اشاره کنم زیرا مدرن است و به درک تخصصی نیاز ندارد." این بهترین مدل های عطر جیبی زنانه چهار خانواده اصلی را ارائه می دهد: گل ، شرقی ، تازه و چوبی. به عنوان مثال ، Natale می گوید ، "خانواده" تازه "شامل رایحه های میوه ای ، سبز (فکر می کنید عطری است علفی یا علفی) ، آبکی و مرکبات. خانواده" شرقی "شامل رایحه هایی با رایحه های گرم و ادویه مانند وانیل ، عنبر ، هل ، و بخور. "
 
میلیگان خاطرنشان می کند که خطوط تمایز بین این خانواده ها اغلب نامشخص است. وی می گوید ، خانواده های معطر ، احساس عمومی رایحه را در خود جای می دهند نه فقط شامل مواد تشکیل دهنده خاص.
 
چگونه یک عطر برای خود انتخاب کنید
وقتی عطر و بویی را یافتید که عاشق آن هستید ، وقت آن است که انتخاب کنید چقدر می خواهید آن رایحه قوی باشد. ناتاله کمی از علم را خراب می کند.
 
"در ساده ترین شکل ، عطر ترکیبی از روغن معطر ، آب و الکل دناتوره است. روغنهای معطر می توانند از روغنهای طبیعی ، گیاهی (اسطوخودوس یا روغن نارنجی) ، مولکولهای معطر با ترکیب مصنوعی تشکیل شوند ، یا - بیشتر اوقات - ترکیبی از هر دو. الکل و آب به عنوان حلال روغن معطر کار می کنند. به دلیل خاصیت تبخیری بی نظیر الکل (یا فرار بودن زیاد) ، روغن عطر را در هوا پخش می کند. این توضیح می دهد که [چرا] بوی عطر عالی را بو می کنید از حیاط دورتر "
 
غلظت عطر را می توان به پنج دسته تقسیم کرد:
 
Eau Fraiche (یک اسپری بدن یا مه): 1-3 frag روغن عطر
ادکلن: روغن عطر 2-4 ~
ادکلن: 5-15 ~ روغن عطر
ادوپرفیوم: روغن عطر 15-20 ~
عطر: 20-40 oil روغن رایحه
میلیگان می گوید: "داشتن روغن معطر بیشتر در محصول همیشه بهتر نیست ، اما اگر خواسته شما باشد قطعاً قویتر است." بنابراین ، اگر به دنبال چیزی بسیار معطر هستید ، احتمالاً بهتر است با یک عطر یا یک ادو پرفیوم همراه شوید. وی همچنین خاطرنشان کرد که به طور کلی غلظت های بالاتر روغن عطر روی پوست شما بیشتر از مواد پایین تر ماندگار می شود.
 
Natale همچنین ما را در مورد تفاوت "عطرها" و "ادکلن ها" تنظیم کرد. این دو غلظت به طور گسترده ای به صورت مردانه (ادکلن) و زنانه (عطر) شناخته شده اند ، اما Natale توضیح داد که هیچ دلیلی برای این موضوع وجود ندارد ، خصوصاً که این دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. او می گوید: "در پایان روز ، تنظیمات رایحه جنسیتی نیست!"
 
راهنمای انتخاب و خرید مناسب فصل، احتمالاً می خواهید رایحه را روی پوست خود آزمایش کنید. میلیگان می گوید: "از آنجا که رایحه در نهایت با آنزیم ها و شیمیایی پوست هر فرد ارتباط برقرار می کند ، تنها راه واقعی برای آزمایش رایحه روی پوست فرد است." Natale موافقت می کند ، به شما پیشنهاد می دهد که مدتی به بو بدهید تا تولید شود ، زیرا احتمالاً به دلیل عوامل زیادی تکامل پیدا می کند. "نفس ، نوسانات هورمونی ، حتی داروهای شما است

چگونه موهای آسیب دیده را با وسایلی که قبلاً در خانه دارید اصلاح کنید

این ترفندهای ارزان قیمت در خانه قفل های شکننده ، مراقبت از موهای آسیب دیده و خشک شما را برطرف می کند و موهای زرق و برق دار و سالمی برای شما ایجاد می کند.
هر محصول تحریریه به طور مستقل انتخاب می شود ، اگر از طریق پیوندهای ما چیزی را خریداری کنید ممکن است ما جبران کنیم یا کمیسیون شرکت وابسته دریافت کنیم.
آسیب را با آووکادو برطرف کنید
در اینجا نحوه رفع موهای آسیب دیده با یک میوه معمولی که به احتمال زیاد در آشپزخانه خود دارید ، وجود دارد. یک آووکادوی رسیده (گودال برداشته شده) را با یک تخم مرغ له کنید ، سپس این داروی خانگی را روی موهای خیس استفاده کنید. استفان سانا ، متخصص رنگ آمیزی در سالن پیر میشل در شهر نیویورک می گوید ، آووکادو سرشار از ویتامین ها ، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی است که به شما کمک می کند تا درخشندگی به موهای خشک شما بازگردد. بگذارید حداقل 20 دقیقه بماند ، سپس چندین بار بشویید. این کار را هفته ای یک بار برای موهای آسیب دیده و ماهی یک بار برای موهای سالم تکرار کنید. (اینها کاملاً بدترین کارهایی هستند که می توانید با موهای خود انجام دهید).
در کره ماساژ دهید
اگر در فکر چگونگی ترمیم موهای آسیب دیده هستید این داروی خانگی را امتحان کنید: برای درخشش براق موهای خشک و شکننده را با مقدار کمی کره درمان کنید. آن را در موهای خشک ماساژ دهید ، سپس موهای خود را با کلاه دوش برای حدود نیم ساعت بپوشانید. طبق معمول شامپو بزنید ، و تمام کره را بشویید. داگ مکینتاش ، یک ارشد رنگ آمیزی در سالن Kieran McKenna در شهر نیویورک می گوید اگر این روش را امتحان کنید ، ممکن است بخواهید کره را ذوب کنید ، اجازه دهید آن را خنک کند ، و چربی آن را از روی آن جدا کنید تا روشن شود. (در اینجا چند روش دیگر برای ترمیم موهای آسیب دیده وجود دارد اگر موهایشان را در زیر تابش آفتاب سوزانده اید).
شرایط با روغن زیتون
 
Macintosh می گوید: شما می توانید با روغن زیتون یک درمان روغن داغ خانگی ایجاد کنید. نیمی از فنجان روغن زیتون را گرم کنید (آن را نجوشانید) ، و سپس آن را به موهای خود بمالید. لباس ها را با یک کیسه پلاستیکی بپوشانید ، سپس همه چیز را در یک حوله بپیچید. بگذارید این داروی خانگی 45 دقیقه کار خود را انجام دهد ، سپس شامپو بزنید و کاملاً آبکشی کنید.
با چای بشویید
 
ممکن است چای را به عنوان داروی گلودرد در نظر بگیرید ، اما در اینجا نحوه استفاده از آن برای رفع موهای آسیب دیده و درخشش طبیعی آن آمده است: مکینتاش پیشنهاد می کند از یک چهارم چای دم کرده خنک و دم کرده به عنوان آخرین شستشو استفاده کنید. چای می تواند رنگ مو را تقویت کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از چای متناسب با رنگ مو استفاده کنید. مو بورها باید از چای بابونه استفاده کنند. چای سیاه ممکن است تنگی آنها را تاریک کند. سبزه ها برای تقویت درخشش و غنی سازی رنگ باید از چای سیاه استفاده کنند. (این همان چیزی است که موهای شما سعی دارند در مورد سلامتی شما به شما بگویند.)
 

چگونه بهترین دستمال مرطوب کودک را انتخاب کنیم؟

 

برخی از والدین تشخیص بهترین محصولات پاک کننده کودک موجود در بازار بسیار دشوار است. از آنجا که دستمال مرطوب انواع مختلفی در بازار وجود دارد ، تهیه بهترین دستمال مرطوب همیشه برخی از والدین خصوصاً والدین جدید را با مشکل روبرو می کند.
 
راهنمای خرید بهترین دستمال مرطوب کودک متناسب با نیازهای شما تا حدودی هیجان شما را به وجود می آورد و این دلیل ما ارائه نکاتی برای خرید بهترین دستمال مرطوب کودک است. (1)
 
قیمت و کیفیت دستمال مرطوب کودک با توجه به مارک های موجود در بازار متفاوت است. این یک واقعیت شناخته شده است که هرچه مقدار دستمال مرطوب بیشتری داشته باشید ، قیمت فروش آن کمتر است. دریافت مقدار بیشتری دستمال مرطوب معادل هزینه کمتری برای هر دستمال مرطوب است.
 
قبل از تهیه تعداد زیادی دستمال مرطوب برای نوزادان ، باید اطمینان حاصل کنید که دستمال مرطوب بر کودک شما اثرات سوئی ندارد. قبل از ورود کودک هرگز اشتباه نکنید که تعداد زیادی دستمال مرطوب خریداری کنید.
 
اشتباهی مانند این ممکن است معایب زیادی به همراه داشته باشد که شما را به پشیمانی سوق دهد. شما باید اطمینان حاصل کنید که دستمال مرطوب در مقادیر کم آزمایش شده است و پس از بررسی دقیق ، اکنون می توانید تصمیم بگیرید که مقدار زیادی را انتخاب کنید. اگر در انتخاب خود برای پاک کردن تصمیمی اشتباه گرفته شود ، ممکن است هزینه مالی بیشتری متحمل شوید.
 
اکنون بسیاری از فروشگاه های آنلاین راهی برای تحویل دستمال مرطوب به مشتریان ایجاد می کنند. استفاده از سرویس اینگونه مغازه ها باعث صرفه جویی در انرژی و وقت شما می شود در حالی که کالاهای شما به خانه آورده می شود و در هزینه حمل و نقل نیز صرفه جویی می کنید.
 
ما دستمال مرطوب با مارک های مختلفی در بازار داریم و اکنون انتخاب شما این است که یکی را کاملاً مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. بسته بندی فلیپ تاپ معطر و غیر معطر وجود دارد ، همه طبیعی ، بسیار ضخیم و موارد دیگر. برای انجام کار مناسب خود فقط دستمال مرطوب انتخاب نمی کنید. شما به بهترین دستمال مرطوب نیاز دارید که بتواند سریعتر و ایمن تر ارائه شود.
 
در زیر برخی از نکاتی آورده شده است که پس از یک نظرسنجی آنلاین توانستیم آنها را جبران کنیم. امیدواریم شما از آنها لذت ببرید.
انتخاب بین دستمال مرطوب یکبار مصرف و یکبار مصرف
دستمال مرطوب یکبار مصرف برای راحتی بهتر است.
 ما ترجیح می دهیم دستمال مرطوب یک بار مصرف فقط به خاطر راحتی کار استفاده نشود بلکه از گزینه های چند منظوره نیز استفاده می کند. همچنین از نظر بهداشتی انتخاب بهتری است. برای کسانی که از ایده شستن دستمال مرطوب قابل استفاده مجدد متنفر هستند ، دستمال مرطوب یکبار مصرف همچنان بهترین گزینه است.
 
برای نوزادانی که پوست حساس دارند ، بهترین شامپو بچه دستمال های قابل استفاده مجدد گزینه های بهتری هستند. برخی از نوزادان در معرض دستمال مرطوب یکبار مصرف ، بثورات ایجاد می کنند. این مزیت بیشتری به دستمال های قابل استفاده مجدد می دهد.
 
هنگامی که ما در مورد سازگاری با محیط زیست صحبت می کنیم ، دستمال های قابل استفاده مجدد نیز بسیار سازگار با محیط زیست هستند زیرا از شدت آلودگی در محیط می کاهند. در مورد مقرون به صرفه بودن ، استفاده و نگهداری از دستمال های قابل استفاده مجدد بسیار ارزان هستند.
 
متخصصان پزشکی معمولاً دستمال مرطوب قابل استفاده مجدد را در اولین ماه پس از زایمان توصیه می کنند. زیرا پوست کودک در این مرحله بسیار لطیف است.
 
اگر هنوز در مورد بهترین دستمال مرطوب برای استفاده سردرگم هستید ، می توانید یک هفته از دستمال مرطوب قابل استفاده مجدد استفاده کرده و به حالت یکبار مصرف بروید. با این تجزیه و تحلیل ساده می توانید مزایا و معایب هر نوع دستمال مرطوب یکبار مصرف و قابل استفاده مجدد را تعیین کنید.
 
لیست مواد لازم را بررسی کنید.
شما باید دستمال مرطوب یکبار مصرف را انتخاب کنید که فاقد مواد الکلی باشد. این نکته خصوصاً برای نوزاد تازه متولد شده باید مورد توجه قرار گیرد. برای دانستن این موضوع ، باید لیست مواد تشکیل دهنده آن را جستجو کنید. برای آن دسته از نوزادانی که به دستمال های یکبار مصرف عادت ندارند ، می توانید از دستمال های ضد حساسیت استفاده کنید.
 
ما مارک های زیادی در بازار داریم که می تواند باعث جوش های پوستی برای کودک شما شود. به همین دلیل است که شما باید از نظر مواد شیمیایی مورد استفاده در تولید هر دستمال مرطوب که قصد خرید آن را دارید بررسی کنید.
 
علاوه بر نکاتی برای خرید بهترین دستمال مرطوب ، ما همچنین لیستی از برخی مواد ایده آل که یک دستمال مرطوب استاندارد باید حاوی آنها باشد را داریم.
 
و آنها شامل:
 
عصاره آلوئه ورا
اب
روغن لیمو
عصاره های بابونه
گلیسرول
روغن اسطخدوس
روغن درخت چای. (2)
کلید مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این است که باید اطمینان حاصل کنید که از دستمال مرطوب ضخیم نیز استفاده می کنید زیرا باعث جلوگیری از نشتی می شود که توسط خرید دستمال های مرطوب کودک  نازک قابل نگهداری نیست. به سرعت می توان آنها را با برچسب "ضخیم" روی بدنه بسته مشخص کرد.
 
بسته بندی نیز یک معامله عالی است
با بسته موجود می توانید دستمال مرطوب خود را انتخاب کنید. دستمال مرطوب های مختلف با بسته بندی های مختلف خود ارائه می شوند. برخی از دستمال مرطوب ها در بسته های مسافرتی ، وان ها و کیسه های زیپ قابل استفاده مجدد فروخته می شوند. بعضی حتی با سرب می آیند در حالی که دیگران نمی آیند. اگر بسته دلخواه شما در دسترس نباشد ، می توانید به بسته قابل استفاده مجدد خود منتقل شوید.
 
بسیاری از بسته های دستمال مرطوب با طرح ها و رنگ های مختلف ارائه می شوند. از این رو ، تمایلات زیادی برای تحت تأثیر قرار گرفتن شما در خرید مواردی وجود دارد که زیبایی بیشتری به مهد کودک شما می بخشد.
 
همانطور که قبلاً در مقاله ذکر شد ، همیشه از خرید دستمال مرطوب آزمایش نشده به مقدار زیاد خودداری کنید. همیشه قبل از اقدام به سفارش عمده ، دستمال مرطوب را با چند دستمال مرطوب امتحان کنید و نتیجه را ببینید. شما باید اطمینان حاصل کنید که برای صرفه جویی در هزینه های اقتصادی این نکات را دنبال می کنید

بهترین اپیلاتورها - راهنمای خریداران شگفت آور!

اگر به دنبال اپیلاتور هستید ، از قبل خواهید دانست که انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد. اپیلاتورهای دیسکی ، اپیلاتورهای موچینی ، اپیلاتورهای مرطوب ، اپیلاتورهای خشک و اپیلاتورهای مرطوب و خشک وجود دارد. کافی است آدم را دیوانه کند!
 
خوشبختانه ، ما این راهنمای جامع خریدار را برای کمک به شما در تجزیه و تحلیل درست موارد موجود جمع آوری کرده و در نهایت بهترین اپیلاتور را برای شرایط منحصر به فرد خود انتخاب کرده ایم.
 
مهم است که بدانید هنگام استفاده از اپیلاتور به دنبال چه چیزی باشید ، بنابراین می توانید در مورد بهترین اپیلاتور برای حذف موهای زائد برای شما تصمیم آگاهانه بگیرید.
 
ابتدا به شما کمک می کنیم ویژگی های مفیدی که اپیلاتورهای برتر باید داشته باشند را درک کنید و سپس چند مورد از برترین گزینه ها را به شما نشان می دهیم و توصیه می کنیم بر اساس شرایط خاص کدام یک از اپیلاتورها انتخاب مناسبی برای شما هستند.
 
چرا انتخاب اپیلاتور مناسب مهم است
همانطور که اکثر افراد می دانند ، اپیلاسیون می تواند دردناک باشد. اگر به یکی از انواع پوست و مو مناسب دست یابید ، شانس بیشتری برای به حداقل رساندن درد دارید. اپیلاتورهای مدرن تری نیز با تنظیمات خاص ایجاد می شوند تا درد را به حداقل برسانند.
 
دلیل دیگر برای انتخاب اپیلاتور صحیح بار اول این است که آنها می توانند به یک سرمایه گذاری مناسب و مقدماتی نیاز داشته باشند. حتی اگر آنها هنوز هم ارزان تر از هزینه های جاری برای ریش تراش های یکبار مصرف یا نوارهای واکس کار می کنند ، اپیلاتورها هنوز هم می توانند یک هزینه بزرگ یکبار مصرف باشند.
 
شما می خواهید مطمئن باشید هنگام خرید اپیلاتور در حال خرید کالایی با کیفیت بالا هستید که الف) استفاده از آن بی خطر باشد و ب) یک عمر مادام داشته باشد.
 
هنگام خرید اپیلاتور به دنبال چه مواردی باشید
امروزه تعدادی از اختلافات بین اپیلاتورها در بازار وجود دارد. اپیلاتورهای مختلف برای اهداف مختلف مناسب هستند و اگر قصد دارید با خرید خود تصمیم آگاهانه خوبی بگیرید ، باید ویژگی های موجود در اپیلاتورها را درک کنید.
 
پنج ویژگی اصلی که وقتی به اپیلاتور نگاه می کنید می توانید روی آنها تمرکز کنید:
 
1. قدرت از بین بردن مو
شما می توانید میزان قدرت موزدایی موبر را با توجه به تعداد موچین (دیسک هوا ، بشقاب یا فنر) موجود تشخیص دهید. هر چقدر موچین بیشتر باشد ، احتمالاً در هر چرخه مو می تواند بیشتر کنده شود.
 
اگرچه اپیلاسیون هرگز به سرعت اپیلاسیون نخواهد بود (که همه موها را با یک پاره شدن از بین می برد) اما این یک تجربه تمیزتر است و بدون شک داشتن یک بهترین دستگاه بند انداز برقی برای حذف موهای زائد  قدرتمند کل روند را سریعتر انجام می دهد.
 
در حال حاضر قدرتمندترین اپیلاتور موجود در بازار دارای هفتاد و دو موچین است که با توجه به اینکه حتی چهل موچین نیز قدرتمند تلقی می شود ، نسبتاً شدید است. توصیه ما ، هنگام جستجوی یک اپیلاتور خوب ، به کمتر از 20 موچین بسنده نکنید!
 
2. درج کلاه
یک خرده فروش مناسب و معقول احتمالاً دستگاه متناسب با بدنه دستگاه با بیش از یک نوع کلاهک می فروشد. کلاه قسمت بالایی اپیلاتور است که موچین فلزی در آن قرار دارد. معمولاً انواع مختلف درپوش را می توان به یک دستگاه پایه متصل کرد.
 
بعضی از کلاه ها بهتر است مخصوصاً در موهای زائد صورت قرار بگیرند و کلاه های دیگر مخصوصاً برای پوشاندن مناطق بزرگ مانند پاها ساخته شده اند. تهیه یک اپیلاتور دارای چندین درپوش به شما امکان می دهد کارهای بیشتری با دستگاه خود انجام دهید.
 
گزینه دیگر خرید اپیلاتور جداگانه برای نواحی جداگانه بدن است. این ممکن است در نهایت بیش از یک اپیلاتور گران قیمت با چند سر داشته باشد ، بنابراین توصیه می کنیم در عوض به یک اپیلاتور انتهایی بالاتر با چند کلاه بروید.
 
3. استفاده مرطوب یا خشک
اپیلاتورها می توانند به یکی از سه شکل موجود باشند ، یا فقط برای استفاده خشک ، یا فقط برای مرطوب ، یا برای استفاده مرطوب و خشک. واضح است که گزینه سوم همه کاره ترین است اما به طور خودکار آن را به بهترین گزینه تبدیل نمی کند.
 
از آنجا که در هنگام استفاده نمی توان راهنمای خرید دستگاه لیزر خانگی  را به برق متصل کرد ، معمولاً باید قبل از جلسه شارژ شوند. این نیاز به آینده نگری دارد و جنبه ای از راحتی خود به خودی را می گیرد که اپیلاتورهای خشک را که می توان در هر زمان استفاده کرد فراهم می کنند.
 
اینکه آیا شما اپیلاتور مرطوب یا خشک را ترجیح می دهید کاملاً مورد علاقه شخصی است. لازم به ذکر است که بسیاری از خانمها استفاده از اپیلاتورها را هنگام دوش ترجیح می دهند زیرا آب جاری باعث تسکین پوست می شود و دردهای ناشی از فرآیند اپیلاسیون را به حداقل می رساند.
 
4. معضل بی سیم یا بی سیم
همانطور که در بالا ذکر شد اکثر اپیلاتورهایی که برای استفاده در آب طراحی شده اند بی سیم کار می کنند. هرچند اغلب اینها قبل از استفاده با یک سیم شارژ می شوند. برخی از طرح های اپیلاتور باتری هایی را خالی می کنند که به راحتی توسط اپراتورهای خود قابل تعویض هستند.
 
 
 
5. سطح درد
بسته به سطح تحمل درد شخصی خود ، این ممکن است یک عامل فوق العاده مهم برای شما باشد. پنهان نیست که اپیلاسیون دردناک است ، اما ممکن است برای برخی از شما این گواهی باشد
صفحه قبل 1 صفحه بعد